AslimErcan Ben de ikiz kızlarıma hamileyim🥰 23 Nisan Cuma günü dogumum var kısmetse, 37. haftaya geldik şükürler olsun 🙏Bana da ilk baştan itibaren hep erken doğarlar, ikiz hamileliği çok sıkıntılı geçer dediler ama ben hep içimi ferah tuttum ve gayet güzel bir hamilelik geçirdim çok şükür 🙏 Siz de öyle yapın kimsenin ne dediği önemli değil, bazen insanlar çok kırıcı ve patavatsız olabiliyor o yüzden içiniz rahat olsun, hepimiz evlatlarımızı sağlıkla ve zamanında kucağımıza alalım inşallah 🤲❤️