Klcygmr duygu0693 İlk aylar bende yiyemedim zaten bebek her türlü besleniyor dert etme sadece aç kalma yeter herkes konuşur boşver bulantın geçince zaten yemeye başlıyorsun bu seferde çok yiyorsun diye laf edecekler😁
busranr06 duygu0693 aynıyız ben hiç yemedim yiyemem aslada bebek 3 aya kadar bizden besleniyormuş senın ayakta kalman icin yemen lazım dedi dr tabi.
duygu0693 Bütün mesajları tek tek okuttum eşime 😁 Allah hepinizden ayrı ayrı razı olsun çok teşekkür ederim 🙏🥰 yanlız olmadığımı bilmek ayrıca iyi geldi Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip miniklerimizi
ecce_mommy duygu0693 ilk ucc ay zaten senin yediğin bebeğe faydası yokki sen canın ne çekiyorsa ye kendini zorlama daha sonrada yiyemezsin ben ilk üç ay malesef hiç düzenli beslenmenin mide bulantılarım geçti çok şükür düzenli beslenmeye basladkm canını sıkma kendine iyi bak yeter❣️
Zezeeeyyldrm duygu0693 ben o haftalarda hiç bişey yiyemedim kusmaktan halada çok yiyemiyorum folik asitini ihmal etme yiyecek konusundada zorlama çok kendini daha kötü olursun zaten bebek henüz anne depolarındaki vitaminlerden besleniyor ekstra abartılacak türden yiyemesende bişey olmaz.