Ashsbdn Ciqdem bence umay anlamids guzel cennette cocuklari koruyan melek anlamina geliyo bi kizim olsaydi kesinlikle hüma yada umay dusunuyodum🤗
Sevdelinka Kızlar bende eylül düşünüyordum ama ekimde doğacak ve eylül düşünüyorum dediğimde niye Eylül’de mi doğacak dediler :) sizce böyle bir mantık doğru mu
AnneyimHamileyim Sevdelinka Istediğin ismi koy Eylül koyman için bence Eylül de doğması şart değil sonuçta isim 😊