Efli bu haftalar böyle canım , gün içersinde hissettiğinde korkma. 31.haftadan sonra canına okuyacak 🙈😁 genelde düzensiz oluyor ben de o haftalarda doktoruma sorduğumda bebekler küçük olduğu için dinlenmeye de ihtiyaçları var büyümek için demişti. Sürekli hareket etseler enerjileri gidecek öyle düşün ☺️🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah