SultanElmasDemirel Doguruyorum aa dostlar :))) 1.5 santim açıklık. Dogum başlamış dedi doktor. Aksama gel suni sancı ile dogumunu yapalım dedi. Çatım birazcık darmış acı çekersin biraz dedi ama normalde ısrarcı oldu dua edin ne olur. Şuan hamile oldugumu öğrendiğim anki şaşkınlıgı yasıyorum. Ama inşallah çok zorlanmam :(((.
Dk16 SultanElmasDemirel Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah bir avazda sağlıkla dünyaya gelir bebişiniz👼🏻Şimdiden hayırlı olsun evladınız ❤️🙋🏼♀️
MasalAlparslanMom SultanElmasDemirel kız benim bi önceki okuduğum post senin nst için yazdığındı 🤣 bi baktım doğuruyon 🙋🏻♀️🤣 hadi bi avazda kurtul gel ozaman
tugcecaliskann Allah bir avazda kurtarsın inşAllah :) Sağlıklı sıhatli bebeğine kavuşursun inşAllah :)
SultanElmasDemirel NaimeYilmaz 39. Haftam dün lekelenme filan oldu bugunde sancı çıktı biraz bende anlamadım zaten acemiyim ama doktorum iyi yani bildiği birsey vardır sanırım
NaimeYilmaz SultanElmasDemirel acılmanız az olunca sasırdm bu acele neden acaba 🤷♀️ Hayırlısıyla gelsın 🌸
MasalAlparslanMom SultanElmasDemirel aynı hızda sağlıklı sıhhatli dakikalarda en eğlenceli yanıyla hikayeni de bekliyoruz 👼🏼🙋🏻♀️
Suelllomerr SultanElmasDemirel inşallah çok sancı çekmeden doğumun olur canım suni sancı baya zor ben 24 saat çektim allah kurtarsın
58Vildan Canim bugun bol bol yürü de daha kolay olsun Rabbim saglikla almani nasip etsin kucağına darisi biz bekleyenlerin başına insallah 🙈
NaimeYilmaz [bilinmeyen] ama daha 39haftasında 1-2 haftası daha yokmu.. sonra vaktı gelmeden sunı denemesı yapılıyor mecburı sezeryana yonlendırılıyor sonra herkez keske sezeryan olsaydm bosuna sancı cektm dıyor doktorların bu acelesını anlamıyorum gercekten bakalm bızmkı nabıcak
NaimeYilmaz [bilinmeyen] 😊 aynı 2 ayrı olay benım cevremde de yasandı ınsan hangısının ıyı olduguna karar veremıyor belkıde tek sıkıntı bebegın gelme zamanının gelmemıs olmasıdır 🤷♀️ Yok kakasını yicek enfeksıyon alıcak diye korkuya hemen sunıyo kabul edıyoruz işi kadere bırakmıyoruz