Arkadaşlar merhaba.25 gün önce Sezeryan doğum yaptım.Ve buradan hala ayrılamıyorum. Çokk anım var burada😉🥳🥰Belki benim gibi doğum yapıp,uygulamadan ayrılmayan arkadaşlar varsa bir sorum olacak.Benim Sezeryan yerimin sol tarafında( karın içimde ) hafifçe ağrı ve sızı var böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba.?(Daha önce hiç böyle birşey yoktu )