Canseltkl Merhaba kızlar aranızda hamilelik belirtisi olarak kahverengiye yakın leke gören oldu mu ve karnım çok şiş 3 aylık hamileymişim
Sinem12345 Canseltkl yok canım normal akıntı gibi geliyor 2-3 gün cok nadir geldi sonra bir daha da gelmedi
Ceeylan Sinem12345 akıntı adet gibi gelmedi değil mi normal şekilde mesela bi gün bi pedi doldurmayacak şekilde mi oldu
Sinem12345 Canseltkl Ceeylan bide şey ben buraya yazmıştım lekelenme diye su iç demişlerdi kızlar harbiden de su içtim bol bol kesildi sizde bi deneyin kızlar su eksikliğinden de olabiliyor