mrsuzekturk şimdiden yerin varsa al ayrı bi oda ama şu anlık ayrı odan yoksa gereksiz 2 sene boşuna duracak bende montessitöri özeniyorum o yüzden küçük hamak beşik gibi beşik aldım 150 liraya 9 aya kadar idare eder ondan sonra ya oda yapacağım o zaman alacağım şimdi odam yok 2+1 evim boşuna bozmak istemedim odayı ne zaman idare edemedi hamak beşik direk oda yapıp montessitöri alacağım inşallah