orkide21 benimde ayak parmaklarımın ikisinde var cok basit gibi görünüyor ama özellikle geceleri aşırı kaşınıyor 12. Haftamda doktora gittim..fito verdi b kategorisindeymis ama 5 günden fazla kullanma rahatlatır dedi eger bi faydası olmazsa mecburen dayanacaksin suanda ilaç kullanamazsın 4. Ayda gel tekrar bakalim dedi..rahatlattı ama tabiki de gecmedi..kantoron yağı sürdüm az önce hücre yenileme özelliğinden dolayı faydalı olabilir diye düşünüyorum bakalım