Kızlar böbrek genişlemesi oldu bende stent takılmisti 3 ay önce fakat kendiliğinden çıktı şimdi yeniden takılacak ilk olmamasina rağmen bu sefer korkularım var aslında 10 dk lik bir operasyon yaşadım tecrübeliyim ama korkuyorum. Aranızda stent taktiraniniz var mı ? Erken doğumu tetikler vs diye çok korkuyorum doktorum taktirmazsan tetikler asıl diyor ama bilmiyorum