duyguluanneee ben oğlumu hiç sallamadim sırtına pışpış yaparak uyuttum ama bazen bebekler kolik ya da gazlı olunca sallamak şart oluyor. Bazı uzmanlar sallamak iyi değil diyor. Yurt dışında özellikle İskandinav ülkelerinde beşikler sallanmiyor mesela yani bence şart değil sallanan beşik