babyandmommy Merhabalar güzel anneler🕊 ilk hamileliğim olduğu için pek bi fikrim yok, hangi marka biberon ve emzik tercih ediyorsunuz? Hangileri daha kullanışlı? kaç ML olmalı? Yardımcı olursanız çok sevinirim😍
turansmom1 babyandmommy Kıyafet konusunda kesinlikle e bebek, lcw. Biberon konusunda chico yada philips, emzikde philips. Ben şuan bunları kullanıyorum ama ml anlamadim ney için o?
melikeyldrm_54 babyandmommy ben e bebekten aldım emzik canım 2liydi kendi markası philipsin emziği gibi aynı. Biberon olarakta minik su biberonu aldım şimdilik sütüm gelmese bile o biberon yeterli olur
058elf babyandmommy ben ilk etapta biberon kullanmayı düşünmüyorm inşallah emerse annem almış 125 cc sanırım bakmadm bile ☺️
turansmom1 babyandmommy Ben chico kullanıyorum canım. O aylara göre değisiyor bebek kaç ml içerse yani
babyandmommy 058elf Bende düşünmüyorum canım umarım emer 🙏🏻☺️ Ama yine her ihtimale karşı bulunsun diye
Mom726272 babyandmommy ben oğluma 1 yaşından sonra aldım biberonu kullanmak ta 2 yaşından sonra nasip oldu yani bebek emerse gerek yok biberona memeyi bırakınca da süte alıştırdım ben normal Bi biberon aldık onu kullanıyoruz wee babydı sanırım cam olması daha iyi ama
Mom726272 babyandmommy ya tabi marka olan kalitelide oluyo ama ben Bi sıkıntısını yaşamadım 1 senedir kullanıyorum oğlumda cam çabuk gidiyo kırılıyor derler ama öyle kolay kolay da kırılmıyo