Tugce38 2 gündür burnum akıyo bugün baya coğaldı aşırı halsizim kafam kalkmıyo atesim yok ama 37 haftalık olduk hastaneye gidiyim mi sizce
Ebrutunc Aynıları şuan bende de var zencefil varsa limonla kaynatıp için hem mide bulantınız varsa onu azaltır hemde halsizliğinize iyi gelir eğer yinede kötü hissederseniz yarın bi doktora gidin