Selam kizlar. Bugun tam 22 haftalığız. Ama gel gör ki ben hala hamile gibi hissedemiyorum kendimi. Ilk 4 ay cok agir gecti kusmalar yuzunden. Artik gecer diyordum 20 hafta olunca. Ilac almazsam surekli kusuyorum hala yemek yiyemiyorum. Hamileler sut icmeli şunu bunu yemeli diyorlar. Ben karnim doysun kusmiyim yeter diyorum. Psikolojim de cok etkilendi artik bu durumdan. Bakmam gereken bir cocugum da var. Nasil olacak bu boyle daha yapilacak bir suru is de var cocuk odasi vs.. biraz bunaldim bu durumdan yani, askerlik gibi gunleri sayiyorum. Sizler ne durumdasiniz?