Eski9 Kızlar iyi akşamlar ben 28 haftaligim. Ablam bugün test yapmış adetine 5 gün varmış silik bir çizgi gördük sanki ama size de sorayım dedim. Bende 6 gün Kala öğrenmiştim silikti. https://imgyukle.com/i/OHldvS
[silindi] Eski9 benimki de ilk böyleydi canım. Kan versin bence. ALLAH’IM sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.🌺
Burcu-112 Bende 5 gün kala yaptım böyleydi hamileyim şimdi inşallah pozitiftir gönlünüze göre olsun ama var gibi 🤗
Eski9 Burcu-112 var dimi çizgi acaba bana mı öyle geliyor dedim hani istiyoruz diye ama bakalım inşallah vardır benimkide böyle çıkmıştı 6 gün Kala