FeyyazZeynepBabayiit Arkadaşlar 24 haftalık gebelik geçiriyorum vajınsl akıntım için dr bana donaxyl ilaç yazdı enfeksiyon için bunu kullanan varmı yada herhangi birşey kullanan varmı Basra’da herhanği sıkıntı oldumu ??
Zeynepinannesiii FeyyazZeynepBabayiit ben kullandım çok şükür bi sıkıntı yaşamadım ama faydasını da görmedim 😊
shinemom FeyyazZeynepBabayiit bende farklı bi ilaç kullandm aynı sorun için fazlalaştı sanki sanırım işe yaramıyorlar😊
Zeynepinannesiii FeyyazZeynepBabayiit biz faydasını görmedik diye sen kullanmaktan vazgeçme yine de. Belki sana faydası olur 🙏🏼
deletedmom30 Zeynepinannesiii yazdıkları ilaçta dediğiniz gibi faydası olmuyor anlamış değilim o kadar ücret ödüyoruz birde
Zeynepinannesiii deletedmom30 iki kez kullandım ben bide. Hiç yararı olmadı. Neyseki doğuma az kaldı sabırdan başka yapacak bişe yok bu akıntıya 😊
deletedmom30 Zeynepinannesiii valla geçmiş olsun canım bende kaşıntı da var mahvediyor doktorun verdiği ilacı değil artık travozol sürüyorum