Arjadaslar bu hafta kontrole gıttım bebegım bır haftadır hıc kılo almamış suan 37+2 olduk perşembe tekrar kontrole cagırdı kılo almazsa haftaya doguma alırız dedı boyle bı olay yaşayan varmı neden kılo almaz bebek bır haftada suan 3100 gr doktor olabılır dedı ama🥺