Doğum yaklaştıkca korkularım artıyor sizde de oluyor mu? Rabbimin zoruna gitmesin ama nasıl bakıcam ikisine bütün hayatım onlar olup hiç nefes alamayacak mıyım beni zor günler mi bekliyor diye cok korkuyorum. Rabbim nasip ettiyse verir kolaylığını diye avutuyorum kendimi ama ailemden uzak oluşum çalışıyor olmam beni çok düşündürüyor. Çalışmaya baslasam onlar 3 aylıkken baslamış olucam 8-2 arası. Bi bAkıcıya nasıl emanet edilir😒 bi hevesle beklerken bi yanım karnımda dursunlar hep diyor😓 galiba bunalıma girdim 34. Haftadayım bu arada. Siz nasıl hissediyorsunuz ?