Yoncaglseven ben çok araştırdım ve 3 4 doktor görüşü aldım. Genelde 3 ay geçince boyat dediler. Organikle boyatabilirsin dediler. Ben 7 ay bekledim hiç boyamadım, oje bile sürmedim asetonun kokusu etkiler diye. Sonra 7. ayım sonunda röfle yaptırdım. diplere değmedi. Kokusu da olmadı. Cila da yaptırmadım değmesin diplere diye. Cildimle boya kesinlikle temas etmedi. Sarı saçlılar için röfle mantıklı gibi. Diğer türlü doktorların çoğu 3 ayı geçince organik boya öneriyor. Bazıları hiç önermiyor. Ben bu yolu tercih ettim içim rahat🙏