Mrb002 al benden de o kadar bende öyleydim sancım yüksek çıkıyordu ama ben hissetmiyordum 29 da 2 gün yattım sancıları düşürüp gönderdiler 33 de 1 gün yattım aynı şekilde sancımı düşürüp gönderdiler bu hafta kontrolüm var bu seferde yüksek çıkarsa ne yapacak bakalım 🤔 33 de ilk nstde sancım çıkmadı ama bebekler çok hareketsizdi doktorum normal değil tatlı ye bi daha çekelim dedi ikinci nstde de aşırı hareketlendiler tatlıyı fazla fazla yedim 🙈😂 ama bu seferde sancım yüksek çıktı yatış verdi 🥴 benim ilk yatış yapıldığında 29 yani 250 yi bile gördük 😣 zar zor düşürdüler sancıları iğneyle ilaçla serumla 😰ciğer geliştirici felan yaptılar 5 hafta geçti bile üstünden ciğer geliştirici vurulmadı mı sana ? bebeğin nasıl peki küvözde mi şimdi ?