Kızlar merhaba🤍 mayıs başına sezaryene gün aldık. Hayırlısıyla ikinci çocuğuma kavuşucam. Sezaryen öncesinde testler vs yapılıyor. Ben ilk doğumumu devlet hastanesinde yapmıştım. O sebeple pek bilgim yok bu konularla alakalı. Doktoruma soramadım bugün. Haftaya kontrolümde sorucam. Belki bilgisi olan vardır diye danışmak istedim. Bu testlerin ücreti sezaryen ücretine dahil mi oluyor? Yoksa onlar için ayrıyeten ödeme yaptınız mı?