Ly020818 Dört gün oldu normal doğum yaptım karnımın içi sert gibi normal mi bu sanki bişey var gibi hissediyorum
Feyza-nur Ly020818 o şişlik sertlik 15 20 oluyormus etrafımda doğum yapanlar söylemişti ama isterseniz bir doktorunuza sorun
Ly020818 Feyza-nur Bir hafta sonra kontrole gideceğim umarim genel bir durumdur lohusa halimle herşeyi aşırı dert ediyorum
Feyza-nur Ly020818 sakin olun hersey cok iyidir güzel düşünelim güzel olsun musait olursanız doktordan sonra benımlede paylasırmısınız doktorun dediklerini