Nilgun75 Kizlar 17+2 18. Haftalik gebeligim var bir oglum olacak insallah bu İkinci gebeligim,13.14 haftada daha cok hateketlerini hissederken son zamanlar azalma var ,bazen gun boyu hareketini hissetmiyorum,sizde de oyle oluyor mu endise duyuyorum
Minik1234eli Nilgun75 Allah korusun kötü düşünme annesi benim ki ne güzel hareket ediyordu şimdi çok arada bıt bıt başka yok 21 haftayız bende kötü düşünmek istemiyorum kanamadan sonra azaldı rabbime emanet
Nilgun75 Minik1234eli ay allah korusun canim,insallah iyidirler bende hareketler azalînca genetik bozuklukmu var diye dusunuyorum gece gunduz kulagim hareketlerinde t’ik yok tembel oglanda
Minik1234eli Nilgun75 uyuyor annesi çok küçük daha ama için rahat olmasını istiyorsan bi acile git devlet olur özel olur kalp atışını duyunca dünyalar senin oluyor bende çok yaptım öyle
Nilgun75 Minik1234eli bende öyle yapacağım kesin içim içimi yiyor çünkü kıpır kıpır olan oğlan şimdi yok 🙄