RuveydaYasin melty Nagihan Kaya başka tercihin olmasın ben çok araştırdım onu buldum ve iyi ki diyorum
Cicilibicili RuveydaYasin evet medipol mega dendiği anda direk onu söylüyolar. Ne güzel böyle doktorların olması
Mom041 Ben Feride hanıma gidiyorum. Çok memnunum ve herkesin nagihan nagihan diyip hiç gitmedikleri diğer doktorlara haksızlık yaptığını düşünüyorum :) evet iyi ve tatlı bi doktordur eminim ama biraz da sürü psikolojisi. Benim doktorum da ilgili ve tatlı.