Ebru_tk Yagmur_81 Çin takvimine göre benim kıza hamile olmam gerekiyor, ama 17. Haftanın ilk gününde cinsiyet erkek dedi doktorumuz 🤗
Yagmur_81 mucizem09_ bi oğlum var çok şükür bide hayırlısı ile kızım olsun isterdim cocuk defterini kapatmak adına
Yagmur_81 Bende gittim degerim 1473 cıktı 1 hafta sonra gel dedi keseyi göremedi valla ne bileyim ya iyi mi deger bilemedim