Minaliy Kızlar bugün adet olmam lazımdı biraz önce ovulasyon testi yaptım koyu. Ama gebelik testim negatif. Varmı böyle başına gelen https://resimyukle.io/r/mCP0qXEJbD
Deniz59 Minaliy o silik olan sanırım T çizgisi normal bu koyulukta olması benim testim C çizgisi kadar koyuydu
Kvsraykt Minaliy lh hormonu her kadında var bu yüzden silik çıkıyor yumurtlama olduğunda çok koyulaşıyor ben hamileyken ovulasyon yaptım aynen yumurtlama gibi çok koyu çıkmıştı
[silindi] Minaliy ben gebeliğimi öğrendiğim de ovulasyonla denemek istedim ikinci çizgi birinciden daha koyu olunca hamilelik oluyormuş gerçekten de benim ikinci çizgi birinci çizginin iki kat koyuluktaydı nerdeyse.
Kvsraykt Minaliy adetin yaklaştığı içinde olabilir en güzeli 2 gün bekle olmazsan direk kan ver testlerle uğraşma
[silindi] Minaliy hımm ben bu testi anlamıyorum pek benim ki kaset ovulasyon testiydi yanlış birşey söylemeyim o zaman canım. hakkında hayırlısı olsun inşallah.
tugce1003 Eğer gebelik negatifse bu yumurtlama olabilir. Geç yumurtlamadır belkide. Bende gebeliği ovulasyon testiyle öğrenmiştim ama gebelikte pozitifti benim
tugce1003 @Minaliy bende de var. Yumurtlama olunca bende heyecanlanmıştım. Pik olmuş yumurtlama olucak inşallah. Değerlendirin mutlaka. Yarında tekrar test yapın çatlamayı görene kadar
Minaliy tugce1003 aynen yarında yapayım bırakmıştım ovulasyon testlerini bugün aylar sonra bi yapayım dedim içime doğdu sanırım😀
tugce1003 @Minaliy ne güzel. Benimde içime doğmuştu heralde yaptım pik oldu. Şaşırdım hemen gebelik yaptım pozitifti🥰