31+6 haftalıkken aşırı sancım vardı kan gibi birşey gelmişti doktora gittiğimde enfeksiyon olduğunu söylemişti içim rahatlamıştı şuan 32+2 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri azaldı gibi bazen kımıldadığını hissediyorum fakat çok değil enfeksiyondan kaynaklı olabilir mi bu durumu yaşayan oldu mu bi sıkıntı çıktı mı sonradan