Doktora gitmekten niye korkuyorsunuz bebeği alırlar diye öyle saçma şey olur mu doğum başladıysa zaten sen ne yapabilirsin evde bebeği icinde zorla mı tutacaksın doktora git ki ne olduğunu öğren bebeğin durumuna baksınlar ona göre artık ilaç ciğer geliştirici vs ne gerekirse en azından yaparlar bebeği alırlar diye gitmeye korkuyorum nasıl bi cümle anlam veremedim yani sıkacak mısınız içerde 37-38 olana kadar :D gidin de durumuna baksınlar gereken müdahaleyi yapsınlar