Asl95 Hayırlı akşamlar 🌸 8.ayım bitmek tekrar kabızlık ile uğraşıyorum. Sizin çözüm öneriniz var mı? Neler yapıyorsunuz?
Hilalkrpzgl Asl95 kayısılı meyve suyu bende burda başka bir postta görmüştüm hazırları doğru bulmuyorlar ama yine de içtim arada işe yarıyor
Asl95 Sevgi_123 fazlasıyla içiyorum bir ara düzeldi ama şuan tekrarladı. Birde erken doğum riski oluştu onun için ilaç kullanıyorum oda biraz etkiledi sanırım 😊
Sermec27 @Asl95 Bende hemoroidde oluştu hatta o kadar ilerlediki cuma ameliyat oldum doktorum kabız olmayayım diye magnezi kalsine verdi ishal yapıyor bol su içerek durumu dengeliyorum
Asl95 Sermec27 geçmiş olsun🌸zaten en korktuğum şeylerdendi kabız olmak sonucunda hemoroid olmak bir şekilde başına geliyor insanın.
Sermec27 Asl95 sağ ol canım rabbim düşmanımın başına vermesin cok fena bir sey benim pıhtı atmış kangren olacakmış nerdeyse en son care ameliyat oldum
Sermec27 Asl95 rabbim bize de o günleri görmeyi sonrada sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Asl95 Sermec27 inşallah inşallah 😍 Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin😊bütün zorluğuna ragmen çok güzel😊
Hilalkrpzgl Asl95 kabızlık çok zor cidden bir de doktorum duphalac diye bir şurup verdi o da işe yarıyor ama kendimi ilaca alıştırmak istemedim çok zora kalınca onu da içiyorum ama
Fabulas Aynı miktarda kuru incir ve kuru kayısı, suda kaynatıp blendırdan geçirip yedım 3-4 kasık. Fazla yapıp kavanozlarda sıcakken vakumda yapabilirsniz. Bana cok cok iyi geldi gerçekten
Asl95 Hilalkrpzgl zor olmaz mı 🥺 En olmadı doktorumdan bir şeyler istiycem bende bir şeylere bağlanmak istemiyorum ama mecbur kalınca 🥺