Aysenurrss Eşim Süleyman olsun diyor oğlanın adı ben istemiyorum mecbur 2 isim koycaz ama yanına bişey yakıştıramadım 😓
minelimm Aysenurrss ilk isim uzun olacaği için ikincisini kısa mi tutmak lazım bilemedim ege yada efe olabilir
Durunbigeldim Aysenurrss eşine de senin adını süleyman diye değiştirelim. Allah allah ya sen istemiyosan niye diretiyo😔
Gokcecelik Süleyman alp Süleyman ege Süleyman efe olabilir bende Osmanin yanına bu üçünden birini koycam ama karar veremedim
[silindi] Askiletotomsu bu isimlern demode oldgunu düşünmüyorum ben ya😊 hatta suleyman agir koklu bir isim yanina modern olarak düşündüğümüz isimler daha garip oluyor bence😊
Aysenurrss Durunbigeldim ya tutturdu inadı inat sinir bozuyor bende napayım 2 isim olsun bari dedim pek sıcak bakmıyorum aslında 2 isme ama napalım Süleyman ın önüne koycam zaten arkada o kalsın