Bugün tam 10 haftalık gebeyim en son 7. Haftamda kontrole gitmiştim kalp atışı vardı bugünde kontrole gittim bebeği görüyorum ama kalp atışını duyamıyorum dedi doktor vücûd bebeği eritmiş 10 güne kadar düşer ama yakın zamanda kürtaja alalım dedi bi kaç kişiyle konuştum özeller öyle yapıyor bazen para için, devlete yada başka doktorlara da danış dediler yarın saat 9 da kürtaj yapalım dedi doktor sizce ne yapmalıyım gebe acil doktorlarına gideyim mi lütfen yardım