Seray07 kızlar gülmeyin ama Nivea krem kullanıyorum 33 haftadayım oğlumda piyasanın en pahalı kremlerini aldım hiç fayda görmedim çok çatladım karnımdan diz kapağımın arkasına kadar şimdi bişey kullanma hevesim yok 😢 şuan için çatlamadım ama ikimci gebeliklerde çatlak oluyor mu çok bilmiyorum ben kotamı doldurmuş olabilirim 🤣🤣