Ozgeszmn Kızlar 21. 22. Haftalar kasık karın agrısı, sancısı yaşayan var mı bu normal mi sizce ?şiddetli degil ama ara ara gün içinde sürekli oluyor nerdeyse yaşayan var mı bu şekilde ?
Beyza29_ Ozgeszmn aynı problem bende de var ve ağrıyan yere dokunduğunda orası diğer tarafa göre daha sertleşmiş oluyor , ama bu konuda bilgiye sahip değilim
Seyma46-46 Ozgeszmn bebek geliştiği ve rahim büyüdüğünden kaynaklı demişti bana doktorum. Normal yani endişelenmeyin.
EcemUgur01 Ozgeszmn Aynı problemi bende yaşıyorum 23 haftalığım Allah korusun ama doğuruyorum zannettim her sancıda bebeğim dönüp duruyor birde sancı olan yerde vuruyor bende merak ediyorum bu konuyu yalancı doğum sancısı sanırım anlamadım ama araştırmalarım sonucu sadece bu bilgiye ulaşabildim alta baskı yapıp duruyor ödüm kopuyor benimde
ikincimucizemmmm Ozgeszmn aynı şey bendede var doktorum gazdır dedi bir problem göremedi canım kendini yorma ve yediklerine dikkat et