Hhappymomm 13+2 haftalık hamileyim virüs testim pozitif çıktı ilk gün bel bacak ağrım çok oldu bugün ikinci günüm düne göre bugün daha iyiyim virüs olupta bu hastalığı atlatan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız