elisamnlannesym Meraba anneler yenidoğan bebeginize su veriyomusunuz? Emzirdiginde 6 ay gerek yok diye biliyorum ?
Muratnannesi elisamnlannesym tüm doktorlar verme diyor. Ama ben verdim her emzirmeden sonra 1 çay kaşığı verdim pamukçuk olmasın diye olmadı. Doktora da söyledim zararı olmaz dedi
34_21_23 elisamnlannesym anne sütü ile beslenen bebeklerde gerek kalmıyor ama mama yiyince gerek var. E bebekte bebek suyu vardı aldım her ihtimale karşı.
Fatmaada2015 elisamnlannesym yaz bebeğiyse kesinlikle werilmeli bu aydan sonra doğanlar mutlaka wermeli bu aydan önce pek gerek yok doktor babam öle demişti
Ikrnur Ben vermiştim hergün bir kaç çay kaşığı şimdiki hepten yaz bebegi olucak mutlaka vercem suyun yeri ayrı die düşünüyorum ve 1 2 damla sudan da bişey olmaz