nazenin3233 çatı muayenesi daha farklı mı bilmiyorum ama 39+3te çıktım çatala açılma var mı diye baktı o da anlık bi acı korkulacak yanı yok, benim doktorum biraz sıradışı, doğum provası yaptık biz 😅 (gerçi bunu yapan başka doktor var mı onu da bilmiyorum ama hiç duymamıştım). Baya ayaklarına şöyle kuvvet ver ellerinle böyle tut bacaklarını şöyle aç böyle nefes al şimdi ıkın derken normal doğum için hiçbir engelimiz yok göz göre göre sezeryana almam seni dedi (bide ben hep önceliğim normal doğum dediğim için belki) bakalım hala bekliyoruz miniğimin gelmesini 💕