8 hafta 4 günlük hamileyim bugün doktora gittim. 2 hafta önce bana kalp atışını duyucaz dedi. Gittiğimde ultrasonla kalp atışını gösterdi sesi dinletmedi zararlıymış. Üzüldüm sesini duymak istiyordum özelliklede eşim ama maalesef onu içeriye almadılar sizdede öyle oldu mu kızlar 😒