Melisa12 ayy benim de öyle yarın doktor kontrolüm var bende 36+2 olucam bu 2. Gebegim genelde yapmadan önce söylüyor doktorlar benim öyle olmuştu en azından haftaya çatı muayenesi yapacağım diye 1 hafta önce söylemişti ama yine de hazırlıklı gitmekte fayda var diye düşünüyorum