Ada ismi nasıl siZce 🙋♀️
LiyaMm Çok güzel bence🤚
LiyaMm ceylin (cennette açılan kapı) Mira (kuyruklu yıldız ve kehf suresinde de geçiyor )
LiyaMm en sevdiğim isim keşke bende koyabilsem ama maalesef soyismimle hiç uymuyor. Ada Aydın🙄
LiyaMm çok güzel bir isim arkadaşım kızına koydu bal gibi bi bebiş maşallah 😍
turansmom1 teşekkürler ☺️