20oz ya benimkide şuan 4kg 100 gr doktorum sezeryan önerdi birde bebeğim hala kanala girmedi 39+4 oldum çok yukarda istersen suni vereyim ama aşağı inmeme riski daha yüksek dedi denemek istersen suniyi veririz dedi bende acı çekip suni alıp olmazsa daha da üzülürüm direk sezeryan tercih ettim acaba pişman olur muyum bilemedim suniyi denemediğim için 🤷♀️