Syymmaa Hanımlar 17+4gunluk hamileyim serviks uzunluğu 39 mm cıktı doktor herhangi bişe demedi ama 3 haftaki kontrolde 50 mm di sankı hızlı azalmış gibime geldi bu haftalardakii anne adayları sizde kaçtı rahim ağzı uzunluğu ??
KkSedakaya Syymmaa 3.haftada neden baktıki. Bi problemmi vardı. Belki bundan sonrası dha yavaş ilerler bilemiyorum ama ağrılarımdan dolayı bugün kontrol etmek istedi doktorum. 28. Haftadayım. 36 mm dedi.
feriii Syymmaa ben 16 haftadayim bugun alttan olcum yapti 34 dedi normal dedi ailede oyku var bizim takip ettiriyorum iki uc haftada bir
Syymmaa Ygmr15 peki siz hareketlerini hissediyor musunuz bebeğinizin ben yavaştan hissetmeye başladım ama kasıklarıma doğru yanı cok aşagıda
Mervegnlts Benimde 29.haftamda alttan ultrason yapıp rahim kısalığına baktı 35mm çıktı normal dedi doktorum
Ygmr15 Syymmaa ben suan 25. Haftadayim evet hissediyorum ama ilk 18. Hafta da idi galiba hissettigimde zaten hareket denilir mi bilmiyorum kıpırtı gibi bir sey idi
serenty_123 Benimde 10+5 te ölçmüştü doktorum ilk 34 mm di detaylı da 20+4 te perinatolog ölçüm yaptı 37 mm dedi bi sıkıntı yok dendi ama