Merhaba .Gebelik düşündüğüm için kadın doğum uzmanına kontrol amaçlı gittim ultrasonla yumurtalıklarıma baktı ve gayet sağlıklı olduğunu söyledi bana folide diye bi folikasit verdi .Sadece ultrasonla yumurtalıklarımı görebiliyor değil mi herhangi bir enfeksiyon ultrasonda görünür mü ?yardımcı olur musunuz