058elf segoseco bende yarın 38 e girecem🤩 Perşembe randevum var şu an normal gözüktüğü için ne zaman gelir minnoşum bilmiyorum 🤷🏻♀️ Sağlıcakla kavuşalım inşallah🌸
Fatmaada2015 segoseco bizimde beklerse 10 Mayıs ama 38 hafta 3 Mayıs alırız dedi doktorum tabi o zamana bile beklesek sizin kaç haftalık