shrbn25- ben alkim gulsaha gidiyorum 10 gün sonra tekrar gel dedi diğer poliniklerede gidebilirsin randevu alabilirsin dedi bugün aradım mayıs 3 alım dedim yok 4 5 mayisda yok nasıl yapacam bilmiyorum randevu alamıyorum 2 hafta sonrasına sira numarasıyla gitsem alırlar mı acaba çünkü gebeligim riskli bebegin esi asagida o yüzden zorunlu sszeryan olacam 2 hafta sonrada 37 haftalik olmuş olacam kafam çok karışık napacam bilmiyorum valla😔