Melisss07 ikisini de aldım ben. Kiwi ve mochi. Hastaneye götürcem ikisini de. Sütüm olmazsa gelmesi için ve az olursa artması için sağıcam. Bebek emerken de ve bir göğsü kiwi ile sağarken de diğer göğsüme mochi yi koycam o da aynı anda diğer göğsü uyarıyor ve süt gelirse topluyormuş. Bebeği emzirdikten sonra yapıcam bunu. Ve sonra evde de aynı şekilde yapıcam. Mama almaktansa bir seferlik onları almak daha mantıklı bence.