ruyadandunyaya
merhaba, ben ilk cinsiyeti öğrenmek için gittiğimde kıza benziyor ama net değil haftaya gel bakalım demişti. Haftaya gittim kesin kız dedi. Sonra her ay gittiğimde sordum ve hep kız dedi. En son 36da gittim ve doktora değişir mi diye sordum. Hayır aylarca sana ne dediysem o dedi, ve sonra ultrasona bakıp ““ben buna kız demiyim de ne diyim” dedi. Bende dedim ki net mi görüyorsun evet dedi. Hani bacak arası açıkmış o yüzdem öyle demiş. Şuan 39+2 deyim kontrolüm var bu hafta. Doğuma da az kaldı. Sizin yazdığınızı görünce e ben korktum şuan 😅😅