İyi günler herkese. Tüp bebek tedavisiyle uğraş sonucu hamile kaldım. Bu yüzden mi bilmiyorum içimde hep tedirginlik var. 12+3te gittim en son. Doktor bir ay sonra gel dedi. Geçmiyor zaman ve aklım hep bebekte. Mesela bulantılarım geçti. O bile kafama takılıyor. Benim gibi olan var mı acaba?