Arada bacak ağrım oluyor. Geceleri mide yanmasından uyuyamıyorum. Oğluşum ara ara sertleşiyor ve bayağı hareketli. Ama çok ağırlaşmış hissetmiyorum kendimi. Hafif adet ağrısı gibi ağrılar hissediyorum. Herşey yolunda tek problem bel ağrısı ☹️ Ne yapıp ağrıyı geçiyorsunuz kızlar ben duş alıyorum biraz masaj öyle iyi geliyor ama artık her akşam olmaya başladı sizlerden yardım bekliyorum ☺️