30 haftalıkken doktorum magnorm tablet verdi kalçam ağrıdığı için ondan sonra aralıklı olarak düzelmeyen bi ishalim oldu sonra eşimin korona süreci filan girdi doktora gidemedim biraz düzeldi gibi oldu yine başladı filan derken bugün doktoruma gidip ishal şikayetimi anlattm bebeğin gelişiminin geride olduğunu ishalden kaynaklı olabileceğini söyledi çok üzgünüm zaten eşim ve ailesi kiloya takıntılı durumda şimdi hepten başımın etini yiyecekler sen yemedinde kilo almadı bebek diye 😔 size sorum şuan 34+3 haftamdayım 5 haftaya kadar ne kadar alır ki acaba ya 😒