Kizlar 34+4 haftalık gebeyim ama bugün doktora gittiğimde bir hafta geriden geldiğini söyledi 33 gözüküyor dedi kafama çok takıldı moralim bozuldu başına gelen varmı böyle şey haftasıyla uyumunu yakalıyormu yoksa gelişimi duruyor mu yada bu şekilde doğan bebislerrin sağlığı nasıl oldu bilgi verir misiniz ?